Zasady dotyczące zwrotów
Zwroty, wymiany i reklamacje
1. Zwroty i wymiany
Jeżeli jesteś Konsumentem lub Osobą Fizyczna prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą i dokonałeś/aś zakupu o charakterze niezawodowym możesz odstąpić od zawartej umowy, bez podania powodu, w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru (szczegóły w regulaminie).
Każdy klient może również, w tym samym czasie, zwrócić się do obsługi sklepu o wymianę towaru na inny, za wyjątkiem towaru wytworzonego na zamówienie. Wymiana następuje za porozumieniem obu stron. W takiej sytuacji koszt odesłania towaru oraz przesłania towaru wymienionego pokrywa klient. W celu skorzystania z przywołanych uprawnień skontaktuj się ze obsługą sklepu cartonbox.pl.
Krok po kroku:
1. Kontakt ze sklepem cartonbox.pl: sklep@cartonbox.pl
2. Ustalenie warunków wymiany, zwrotu.
3. Odesłanie zakupionego towaru, wraz z kserokopią dowodu zakupu na adres cartonbox.pl. (adres)
4. Przygotowanie zwrotu, wymiany przez sklep cartonbox.pl.
5. Zwrot pieniędzy na podane przez klienta konto bankowe. W przypadku wymiany- wysyłka wybranego przez klienta towaru.
Podstawowym warunkiem wymiany, przy zgodności towaru z umową, jest, aby jego stan odpowiadał temu w chwili wydania. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot (należy przy tym pamiętać, że opakowanie jest także częścią produktu).
Wymianie lub zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówienie – o rozmiarach lub cechach niestandardowych.
2. Reklamacje
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie posiada wady, klient ma pełne uprawnienie do złożenia reklamacji.
Dokonać tego można poprzez moduł reklamacji, który znajduje się w panelu klienta w zakładce Dział Reklamacji. Umożliwia on dodawanie wniosków i późniejsze ich monitorowanie.
Składane tam wnioski, zostaną rozpatrzone w ciągu 10 dni roboczych. W tym czasie obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia warunków reklamacji.
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt sklep@cartonbox.pl