Choose your languageand country
niemiecki
angielski
polski
OK
Pudełka od producenta > zawsze z darmową dostawą | Zamów kartony pod wymiar z wysyłką w 3 dni | Dodaj nadruk!
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zasady dotyczące zwrotów

 

Zwroty, wymiany i reklamacje

 

1. Zwroty i wymiany

Jeżeli jesteś Konsumentem lub Osobą Fizyczna prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą i dokonałeś/aś zakupu o charakterze niezawodowym możesz odstąpić od zawartej umowy, bez podania powodu, w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru (szczegóły w regulaminie).

Każdy klient może również, w tym samym czasie, zwrócić się do obsługi sklepu o wymianę towaru na inny, za wyjątkiem towaru wytworzonego na zamówienie. Wymiana następuje za porozumieniem obu stron. W takiej sytuacji koszt odesłania towaru oraz przesłania towaru wymienionego pokrywa klient. W celu skorzystania z przywołanych uprawnień skontaktuj się ze obsługą sklepu cartonbox.pl.

 

Krok po kroku:

1. Kontakt ze sklepem cartonbox.pl: sklep@cartonbox.pl

2. Ustalenie warunków wymiany, zwrotu.

3. Odesłanie zakupionego towaru, wraz z kserokopią dowodu zakupu na adres cartonbox.pl. (adres)

4. Przygotowanie zwrotu, wymiany przez sklep cartonbox.pl.

5. Zwrot pieniędzy na podane przez klienta konto bankowe. W przypadku wymiany- wysyłka wybranego przez klienta towaru.

 

Podstawowym warunkiem wymiany, przy zgodności towaru z umową, jest, aby jego stan odpowiadał temu w chwili wydania. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot (należy przy tym pamiętać, że opakowanie jest także częścią produktu). 

 

Wymianie lub zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówienie – o rozmiarach lub cechach niestandardowych.

 

2. Reklamacje

 

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie posiada wady, klient ma pełne uprawnienie do złożenia reklamacji.

Dokonać tego można poprzez moduł reklamacji, który znajduje się w panelu klienta w zakładce Dział Reklamacji. Umożliwia on dodawanie wniosków i późniejsze ich monitorowanie.

Składane tam wnioski, zostaną rozpatrzone w ciągu 10 dni roboczych. W tym czasie obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia warunków reklamacji.

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt sklep@cartonbox.pl

Zaufane Opinie IdoSell
4.82 / 5.00 193 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-16
POLECAM.
2024-01-31
Bardzo dobra obsługa, udało się nadać paczkę na moją prośbę szybciej niż widniało na sklepie. Pudełka zgodne z opisem, porządne! Polecam!
pixel