Najczęstsze pytania

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania


Cartonbox.pl to producent kartonów, czy jedynie hurtownik lub pośrednik sprzedaży?

 

Zdecydowanie producent. Mamy własne fabryki – dzięki temu robiąc zakupy u nas omijasz pośredników i ich niepotrzebne marże.

 

Czy mogę kupować opakowania kartonowe tylko sklep internetowy? Chciałbym/chciałabym zobaczyć kartony przed zakupem.

 

Zamówienia na opakowania tekturowe przyjmujemy jedynie poprzez stronę sklepu, adres mailowy (sklep@cartonbox.pl) lub telefonicznie (500 463 912). Jeżeli jednak chcą Państwo przed zakupem zobaczyć próbki, możemy wysłać je kurierem lub zorganizować oględziny w naszym biurze w Białymstoku. Szczegóły do ustalenia na infolinii.

 

Czy wysyłka opakowań jest za darmo?

 

W większości zamówień. Jeżeli adres dostawy nie mieści się w takich zakątkach, gdzie kurier musi nadużywać kilometrami drogi i firma przewozowa policzy nam za to dodatkowe opłaty, to wysyłka jest za darmo.

Czy mogę zamówić pudełka kartonowe z logo firmy?

 

Oczywiście. Pudełka z nadrukiem to nasza specjalność. Oferujemy dwie możliwości – nadruk wielokolorowy FULLCOLOR lub nadruk monochromatyczny metodą sitodruku. Minimalna wartość zamówienia dla sitodruku to 100 odbitek, zaś dla nadruku kolorowego – 1000 sztuk.

 

Na stronie nie ma kartonów o wymiarach jakich szukam - czy mogę je zamówić?

 

Jak najbardziej! Wystarczy wybrać w naszym kalkulatorze rodzaj tektury (3-warstwowa lub 5-warstwowa) i wpisać wymiary opakowania. Kalkulator obliczy cenę netto oraz ilość sztuk zarówno przy zamówieniu minimalnym (najmniejsza możliwa ilość sztuk, jaką można zamówić) jak i optymalnym (zamówienie przy którego wielkości ceny są najniższe).

 

Jaki jest numer konta bankowego?

 

Pekao SA Numer konta: 48 1240 5253 1111 0010 7526 8801

SWIFT: PKOPPLPW

made by Mateusz Perzyna
cartonbox.pl
Bagienna 11
15-166 Białystok
 

 

Co zrobić, gdy zawartość paczki jest uszkodzona?

Przede wszystkim:

Przed odebraniem każdej paczki należy sprawdzić jej stan w obecności kuriera i w razie potrzeby spisać protokół szkody. Jest to absolutna podstawa do zareklamowania wadliwie dostarczonych paczek!!!

Następnie należy skontaktować się z nami mailowo (sklep@cartonbox.pl) lub telefonicznie (
500 463 912) i opisać całą sytuację.

 

Czy jest możliwość uzyskania dodatkowych rabatów?

 

Jak najbardziej. Stali klienci mają naliczany rabat „urzędowo”, organizujemy też wiele promocji, podczas których można załapać się na opakowania tekturowe po niższej cenie. Dodatkowe rabaty są dostępne dla każdego, kto przekona nas podczas rozmowy na infolinii (500 463 912), że bardzo ich potrzebuje.

Zaufane Opinie IdoSell
4.72 / 5.00 88 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-07-21
Wszystko zgodnie z zamówieniem w zapowiedzianym terminie
2020-08-05
Wszystko ok poza jedna paczka ktora przyszla uszkodzona ale to pewnie wina kuriera.
Analizujemy zpseudonimizowane informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować naszą ofertę oraz zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby np. analizować ruch na stronie zgodnie z Polityką Prywatności Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce. Przed dalszym korzystaniem z serwisu należy zapoznać się z Informacją przekazywaną w wykonaniu obowiązków przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) oraz z Polityką Prywatności. Przez dalsze korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, którą to zgodę możesz w każdej chwili cofnąć zgodnie z treścią Polityki Prywatności.
Zamknij
pixel