Najczęstsze pytania
FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
Cartonbox.pl to producent kartonów, czy jedynie hurtownik lub pośrednik sprzedaży?
Zdecydowanie producent. Mamy własne zakłady produkcyjne – dzięki czemu robiąc zakupy u nas omijasz pośredników i ich niepotrzebne marże. Dodatkowo otrzymujesz zamówienie od firmy znającej się na produkcji pudełek z tektury falistej.
Czy mogę kupować opakowania kartonowe tylko sklep internetowy? Chciałbym/chciałabym zobaczyć kartony przed zakupem.
Zamówienia na opakowania tekturowe przyjmujemy jedynie poprzez stronę sklepu, adres mailowy (sprzedaz@cartonbox.pl) lub telefonicznie (+48 500 463 912). Jeżeli jednak chcą Państwo przed zakupem zobaczyć próbki, możemy wysłać je kurierem lub zorganizować spotkanie w naszym biurze w Białymstoku. Szczegóły do ustalenia na infolinii.
Czy wysyłka opakowań jest za darmo?
W większości zamówień tak. Jeżeli adres dostawy zamówienia znajduje się w Polsce, gdzie kurier z pewnością dotrze oraz firma przewozowa nie doliczy nam za transport dodatkowych opłat, to wysyłka jest za darmo. W przypadku wysyłki zagranicznej np. do Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy czy Estonii - koszt wysyłki wyceniany jest indywidualnie. Wysyłka poza granicę Polski odbywa się jedynie na paletach.
Czy mogę zamówić pudełka kartonowe z logo firmy?
Oczywiście, że tak. Pudełka z nadrukiem to nasza specjalność. Oferujemy trzy możliwości – nadruk metodą fleksograficzną w 1 lub 2 kolorach, nadruk wielokolorowy FULLCOLOR oraz nadruk cyfrowy. Minimalna ilość zamówienia związana jest z modelem oraz wymiarami pudełka. Zwykle jest to około 500 sztuk pudełek z nadrukiem flexo lub około 1000 sztuk dla nadruku wielokolorowego lub cyfrowego.
Na stronie nie ma kartonów o wymiarach jakich szukam - czy mogę je zamówić?
Jak najbardziej! Wystarczy wybrać w naszym kalkulatorze do wycen rodzaj tektury (3-warstwowa lub 5-warstwowa) i wpisać wymiary opakowania. Kalkulator obliczy cenę netto oraz minimalną ilość sztuk, którą możemy wyprodukować oraz propozycje cenowe dla większych ilości. Oczywiste jest że wraz ze wzrostem ilości zamawianych pudełek - cena maleje.
Jaki jest numer konta bankowego?
PKO BP Numer konta: 23 1020 1332 0000 1702 0851 2255
SWIFT: BPKOPLPW
made by Mateusz Perzyna
cartonbox.pl
Bagienna 11
15-166 Białystok
Co zrobić, gdy zawartość paczki jest uszkodzona?
Przede wszystkim:
Przed odebraniem każdej paczki należy sprawdzić jej stan w obecności kuriera i w razie potrzeby spisać protokół szkody. Jest to absolutna podstawa do zareklamowania wadliwie dostarczonych paczek!!!
Następnie należy skontaktować się z nami mailowo (sprzedaz@cartonbox.pl) lub telefonicznie (+48 500 463 912) i opisać całą sytuację.