Zwroty, wymiany i reklamacje

 

Zwroty, wymiany i reklamacje

 

1. Zwroty i wymiany


Dokonując zakupów w naszym sklepie masz pewność, iż otrzymasz towar najwyższej jakości. Korzystamy z usług tylko najlepszych i sprawdzonych dostawców.

 

Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupującemu, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy, bez podania powodu, w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru. Na podstawie art. 10 ust. 3 tejże ustawy, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje odnośnie towaru o właściwościach indywidualnie określonych przez konsumenta w złożonym zamówieniu (dot. wytworzenia towaru „na zamówienie” – usługa „zdefiniuj rozmiar”). Wskutek złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. Obie strony muszą zwrócić to, co sobie świadczyły. Uprawnienie, o którym mowa wyżej nie obejmuje żądania wymiany towaru na inny.

 

Każdy klient może również, w tym samym czasie, zwrócić się do obsługi sklepu o wymianę towaru na inny, za wyjątkiem towaru wytworzonego na zamówienie. Wymiana następuje za porozumieniem obu stron. W takiej sytuacji koszt odesłania towaru oraz przesłania towaru wymienionego pokrywa klient. W celu skorzystania z przywołanych uprawnień skontaktuj się ze obsługą sklepu cartonBOX.pl.

 

Krok po kroku:

1. Kontakt ze sklepem cartonBOX.pl: sklep@cartonbox.pl

2. Ustalenie warunków wymiany, zwrotu.

3. Odesłanie zakupionego towaru, wraz z kserokopią dowodu zakupu na adres cartonBOX.pl. (adres)

4. Przygotowanie zwrotu, wymiany przez sklep cartonBOX.pl.

5. Zwrot pieniędzy na podane przez klienta konto bankowe. W przypadku wymiany- wysyłka wybranego przez klienta towaru.

 

Podstawowym warunkiem wymiany, przy zgodności towaru z umową, jest, aby jego stan odpowiadał temu w chwili wydania. Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot (należy przy tym pamiętać, że opakowanie jest także częścią produktu). 

 

Wymianie lub zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówienie – o rozmiarach lub cechach niestandardowych.

 

2. Reklamacje

 

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie posiada wady, klient ma pełne uprawnienie do złożenia reklamacji.

Dokonać tego można poprzez moduł reklamacji, który znajduje się w panelu klienta w zakładce Dział Reklamacji. Umożliwia on dodawanie wniosków i późniejsze ich monitorowanie.

Składane tam wnioski, zostaną rozpatrzone w ciągu 10 dni roboczych. W tym czasie obsługa sklepu skontaktuje się w celu ustalenia warunków reklamacji.

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt sklep@cartonbox.pl

Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 43 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-07-11
Kartony są bardzo dobre. Przesyłka przyszła szybciej, niż przewidywana data dostawy, co bardzo doceniam. Na pewno kolejne zamówienie będzie również złożone w Cartonboxie.
2020-08-05
Wszystko ok poza jedna paczka ktora przyszla uszkodzona ale to pewnie wina kuriera.
Analizujemy zpseudonimizowane informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować naszą ofertę oraz zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby np. analizować ruch na stronie zgodnie z Polityką Prywatności Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce. Przed dalszym korzystaniem z serwisu należy zapoznać się z Informacją przekazywaną w wykonaniu obowiązków przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) oraz z Polityką Prywatności. Przez dalsze korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, którą to zgodę możesz w każdej chwili cofnąć zgodnie z treścią Polityki Prywatności.
Ok, Rozumiem
pixel